فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت: در جریان شیوع ویروس کرونا و باتوجه به آسیب‌های این بیماری در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی، عملکرد بسیج شهرستان روانسر در این حوزه‌ها بسیار درخشان بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدرضا الفتی فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت : توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی و ماسک رایگان بین خانواده‌های نیازمند از مهمترین خدمات سپاه ناحیه روانسر است.

او گفت : توزیع ۲۴۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند، کمک به آزادی چهار نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، پرداخت کمک هزینه به بیماران صعب العلاج به تعداد ۲۰ نفر، کمک هزینه ساخت یک واحد مسکونی و ضدعفونی و گندزدایی مناطق آلوده در سطح شهر و روستا‌ها بخش دیگری از اقداماتی است که توسط سپاه ناحیه روانسر انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا، امسال برنامه‌های تجمعی و اجتماعات در هفته بسیج برگزار نمی‌شود، افزود: بسیجیان شهرستان اقدامات خود را بیشتر معطوف به طرح مهار ویروس کرونا و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی معطوف کرده اند و نقش بسیج در تمامی کمیته‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی بسیار پررنگ دیده شد.

الفتی افزود: مردم ما بدانند که فرزندان بسیجی آن‌ها در شرایط سخت کرونا نیز همانند گذشته در کنار آن‌ها بوده و در حد توان در جهت رفع مشکلات معیشتی آن‌ها برای عبور از شرایط بیماری از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهند کرد.

او ادامه داد: در طول ۴۱ سال گذشته همواره بسیج بوده که آتش فتنه‌ها را خاموش کرده و جنگ هشت ساله علیه ملت ایران را به یک دفاع مقدس تبدیل کرد و در نهایت به پیروزی رسانده است.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت: در دوران سازندگی نیز وارد مرحله محرومیت زدایی شده و در سیل و زلزله و بیماری‌های واگیر از فلج اطفال تا بیماری کووید ۱۹ (کرونا)، این تفکر و روحیه بسیجی بوده که کار را به سرانجام رسانده و ان شاالله در این بیماری هم به سرانجامی نیک خواهد رساند.

او افزود: امروز با گذشت بیش از چهار دهه از عمر بابرکت این شجره طیبه بسیج و تفکر بسیجی همچنان گره گشا و راه حل مشکلات کشور است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.