اردوهای جهادی سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم در مناطق محروم جهرم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرگرد پاسدار محمد خادم پیرمسئول کانون بسیج جامعه پزشکی جهرم، با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی سلامت با هدف بالابردن سطح سلامت و رسیدگی بهداشتی به مناطق محروم،گفت: در این اردوی سلامت محور تعداد ۸۰ بسته به ارزش هشت میلیون ریال، بین دانش آموزان روستاهای بخش مرکزی توزیع شد.

او، بیان کرد: بسته های بهداشتی شامل، ماسک، دستکش یکبار مصرف، الکل، شامپو، صابون و خمیر دندان است که نحوه استفاده صحیح از آن ها نیز به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

خادم پیر، تصریح کرد: در برنامه اهدای نذر خون که به مناسبت هفته بسیج  و با همکاری قسمت تعلیم و تربیت سپاه و سازمان انتقال خون شهرستان جهرم، برگزار شد، ۳۳۰ واحد خون معادل ۱۴۸ هزار و ۵۰۰ سی سی خون، با حضور کارکنان و بسیجیان جهرم، به بیماران نیازمند اهدا شد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم، ادامه داد:  ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی، الکل و مایع دستشویی، به ارزش هشت میلیون ریال، بین دانش‌آموزان روستاهای کم برخوردار رشیدآباد، سه چاه، موردک و بیدکوه توزیع شد.

او، با تاکید بر برگزاری کلاس‌های دیگر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، با مشارکت یکی از مربیان بهداشت عضو کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم، افزود: این برنامه با هدف آموزش بیشتر دانش‌آموزان و خانواده های آن ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، برگزار شد.

خادم پیر، اضافه کرد: هزینه اجرای این برنامه از سوی خیران نیک‌اندیش و قسمتی از آن نیز از صندوق نیکوکاری مهر و رحمت این کانون تامین شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.