خبرگزاری رویترز به نقل از یک تحلیلگر آمریکایی مدعی شده است رهبر و برخی از مقامات ارشد کره شمالی با واکسنی چینی در برابر بیماری «کووید-۱۹» واکسینه شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک تحلیلگر آمریکایی به نقل از منابعی ناشناس در سرویس‌های اطلاعاتی ژاپن روز سه‌شنبه اعلام کرد چین دوز‌هایی از یک واکسن آزمایشی «کووید-۱۹» را برای کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، و خانواده وی تامین کرد.

هری کازیانیس، کارشناس امور کره شمالی و عضو اندیشکده مرکز منافع ملی مستقر در واشنگتن، گفت رهبر کره شمالی و تعدادی از مقامات بلندپایه این کشور در ماه نوامبر در برابر بیماری «کووید-۱۹» واکسینه شده‌اند.

در مقاله‌ای در سایت اینترنتی «۱۹FortyFive» افزود مشخص نیست که کدام شرکت داروسازی چینی این واکسن را تامین کرده و اینکه آیا این واکسن ارائه شده مطمئن است یا خیر.

کره شمالی تاکنون موردی از ابتلا به «کووید-۱۹» در این کشور اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشید بزرگمهر
۱۲:۵۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
نامردای دیوانه معلوم نیست چه ویروسی ساختن دادن به جون مردم حالا خودشون نه موردمثبتی دارن نه مرگی ولی کشورهای دیگه دارن با مرگ دست وپنجه نرم میکنن خدا لعنت کنه باعث وبانیای چشم بادومی این ویرورس منحوس ای خدا عدالتت کجا رفته کو حقو کو حقیقت
آخرین اخبار