مروجی گفت:استان قم به عنوان دومین شرکت سرمایه گذاری در کشور وارد بورس شده تا ۱۵ آذر اعضای هیات مدیره در قالب مجمع عمومی در استان قم مشخص شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مروجی مدیر تالار بورس منطقه‌ای قم با بیان اینکه برای برگزاری این مجمع حداقل ۵۰ درصد افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند باید در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کنند، گفت: دریافت و ثبت نام در سامانه سجام به نشانی sejam.ir به صورت الکترونیکی قابل انجام است و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

مروجی افزود: برای ثبت نام در سامانه سجام کدملی، یک خط تلفن و یک شماره شبا از یکی از بانک‌هایی که فرد در آن حساب دارد لازم است تا در زمانی که قرار است سود سهام شرکت به همان شماره حساب شبا واریز شود.

او گفت: کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند در واقع دارایی سهامشان از ۳۶ شرکت بورسی در اختیار شرکت استانی قرار می‌گیرد که جمع این دارایی ۵ هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان است.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای قم در خصوص مزایای روش غیر مستقیم سهام عدالت هم عنوان کرد: تشخیص سرمایه گذاری، خرید و فروش سهام و منافعی که از این طریق حاصل می‌شود نصیب سهام داران می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم هم تصریح کرد: استان قم جز ۵ استان برتر در فراهم کردن مقدمات فرایند انتخاب و تشکیل هیئت مدیره است.

حدود پنج ماهی از ثبت نماد وسقم در بورس کشور می‌گذارد که قرار است مجمع عمومی آن به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری استان (وسقم) به صورت الکترونیکی ۱۵ آذر برگزار شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار