علی پور گفت: ششصد و نود و چهار هزار و۶۷۵ نفر از مردم استان قم، یعنی بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان، دارای سهام عدالت می‌باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عادل علی پور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند؛ برای برخورداری و انتفاع از سود سالانه، باید در سامانه سجام، ثبت‌نام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم عنوان کرد: شرکت سهام عدالت استان قم، به‌عنوان دومین شرکت سهامی عدالت استانی در کل کشور و با نماد «وسقم» با سرمایه بالغ‌بر ۵۲۰۰ میلیارد تومان، وارد بازار سرمایه شده است تا شهروندانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب نموده‌اند از سود و منافع آن، بهره‌مند شوند.

علی پور بیان کرد: ششصد و نودوچهار هزار و ۶۷۵ نفر از مردم استان قم، یعنی بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان، دارای سهام عدالت می‌باشند.

او ادامه داد: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، عضو شرکت سرمایه‌گذاری استانی هستند و با پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات مختلف در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، شرکت سهامی عدالت استان قم، توانست با تسریع در افزایش سرمایه، صورت‌های مالی حسابرسی شده و سایر مدارک موردنیاز، برای ورود به بورس، اقدام و موفق شود.

نماینده وزیر اقتصاد در استان قم یادآورشد: با آزادسازی سهام عدالت، حدود ۲۹۳ هزار نفر که بالغ‌بر ۴۲ درصد مشمولین، هستند، روش مستقیم وحدود ۴۰۲ هزار نفر یعنی ۵۸ درصد، روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار