معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حسین نژاد حسینی معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی تا ۱۵ بهمن ۹۹ تمدید شد.

او افزود: دوازدهمین دوره جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی (شعر برای کودک و نوجوان) با هدف توجه به شعر کودک و نوجوان و ایجاد جایگاه مناسب این رده سنی بین هنرمندان فعال در حوزه‌ی ادبیات، تولید و انتشار آثار فاخر ادبی با موضوع فرهنگ منور رضوی ویژه کودکان و نوجوانان، گرامی داشت پدیدآورندگان آثار فرهنگی و ادبی درزمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و معرفت افزایی آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان نسبت به شخصیت والای امام رضا (ع)، فضایل اخلاقی و سیره رضوی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


نژادحسینی اضافه کرد: فراخوان این رویداد فرهنگی از ابتدای سال ۱۳۹۹ منتشر گردید.

او ادامه داد: مهلت ارسال آثار در این فراخوان تا ۳۰ مهرماه و برگزاری آیین اختتامیه آبان ماه ۱۳۹۹ پیشبینی شده بود، اما با توجه به شرایط حاد شیوع بیماری کرونا و با پیشنهاد بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ تمدید شد و زمان اجرای آیین اختتامیه این جشنواره در اسفند ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار