جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از زمان آغاز طرح محدودیت‌های کرونایی در زنجان ۱۰۰۸ فقره جریمه خودرو در مبادی ورودی و خروجی و داخل شهر‌ها صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی‌پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده در زنجان، گفت: در اجرای این دوره از محدودیت‌ها، مردم مثل همیشه پای کار بوده و همکاری ۹۵ درصدی را با پلیس داشتند.

او افزود: نیروی انتظامی استان زنجان در اجرای بومی‌سازی طرح محدودیت‌های هوشمند ۲ محوریت برای خود لحاظ کرده است، گفت: محوریت اول بحث تردد و کنترل وسائط نقلیه در قالب محدودیت‌های اعلام شده و محوریت دوم نیز نظارت بر فعالیت اصناف و اماکن است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه کنترل تردد وسایل نقلیه در بیش از ۳۱ نقطه از استان زنجان اجرایی شد، ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر محدودیت‌ها ۲ هزار و ۷۸۸ نفر نیروی انسانی با میانگین ۳۴۰ نیرو در روز در این طرح همکاری داشته اند.

این مسئول با اشاره به اینکه در اجرای این طرح‌ها هم از ظرفیت دوربین‌های ثابت و هم از ظرفیت دوربین البسه پلیس بهره‌گیری شده است، گفت: همه تلاش‌  نیروی انتظامی بر اجرای مطلوب این طرح‌ها است.

سرهنگ خانی پور با بیان اینکه طی اعمال محدودیت‌های کرونایی، ۱۰۰۸ فقره جریمه خودرو در مبادی ورودی و خروجی و نیز داخل شهر‌های استان زنجان انجام شده است، افزود: تاکنون ۴۱۴ فقره جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۹۰ فقره جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۴۰۷ فقره جریمه یک میلیون تومانی صادر شده است.

این مسئول گفت: کارکنان دولت که محل کارشان جدا از محل زندگیشان است، نگران نباشند، زیرا در پایان طرح با مجوز ترددی که توسط فرمانداران ارسال می‌شود، جریمه‌ها سوء اثر خواهد شد.

او با بیان اینکه در بحث اصناف تیم تلفیقی  تشکیل و در همین راستا بیش از ۶ هزار مورد بازدید از صنوف استان زنجان انجام شده است، ادامه داد: در این طرح ۳هزار و  ۹۰۰ مورد تذکر لسانی و ۸۲ مورد نیز پلمب انجام شده است.

سرهنگ خانی‌پور گفت: در برخی از اماکن عمومی نظیر پارک‌ها شاهد تجمع جوانان بودیم که در همین راستا ۸ هزار مورد تذکر لسانی داده شده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.