رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته با تلاش آتش نشانان انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع آتش سوزی در بیمارستان گلستان در ساعت یک و ۳۲ دقیقه بامداد اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام ۴ دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه افزود: آتش سوزی از اتاق تلفن خانه بیمارستان آغاز شده بود و دود ناشی از حریق به سرعت در حال انتشار بود، همچنین آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق نیمه سنگین را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

قنبری با بیان اینکه این حادثه آسیب جانی نداشت، اظهار داشت: آتش سوزی کنتور برق ساختمان مسکونی در منطقه بهارستان خیابان شمشاد ۴ در ساعت ۲ و ۵۸ دقیقه مهار شد، همچنین خودروی پراید با برخورد به پایه بتونی برق راس ساعت ۱۰ و ۶ دقیقه در بلوار نواب صفوی رو به روی پارک کوهساران دچار خسارت شد که راننده و سرنشین خودرو در اثر این حادثه دچار مصدومیت شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه مصدومان حادثه که ۲ مرد بودند و با استفاده از تجهیزات نجات از داخل خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند، ادامه داد: آتش سوزی تراس منزل مسکونی در شهرک آغاجری ساعت ۱۲ و ۵۸ دقیقه، حریق نیزار‌های منطقه مهدیس ورودی بازار آهن نیز با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

قنبری به اعزام آتش نشانان در منطقه شهرک دانشگاه در ساعت ۱۴ و ۴۲ دقیقه اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان در محل گودبرداری که به علت تجمع آب باران منجر به نفود آب به ساختمان‌های مجاور شده بود حاضر شدند و آب را تخلیه کردند.

او در پایان به نجات ۶ شهروند با تلاش آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور در منطقه زیتون کارمندی خیابان فردوس و عملیات نجات محبوسین در اماکن در منطقه امام شرقی و کیان آباد خیابان ۱۸ متری دوم اشاره کرد و گفت: آتش نشانان با انتقال یک پیرمرد ناتوان حرکتی، یک خانم باردار و یک خانواده به محل امن، آن‌ها را از محاصره آب خارج کردند، ضمن اینکه دست یک مرد در منطقه کیانشهر داخل پره‌های کولرگازی گیر کرده بود با همکاری آتش نشانان و با استفاده از ابزار تخصصی خارج شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.