معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت‌: روند اخذ مجوزات شهرک صنعتی خصوصی پترو اکو پارک در شهرستان خانمیرزا تسریع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی طرح احداث شهرک صنعتی خصوصی پترو اکو پارک در شهرستان خانمیرزا، اظهار داشت: این شهرک برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنایع سلولوزی، نساجی، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی، صنایع بازیافت، صنایع دارویی و ... در منطقه خانمیرزا در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه باید روند اخذ مجوزات و پاسخ استعلامات برای احداث شهرک خصوصی پترو اکو پارک در خانمیرزا توسط دستگاه‌های اجرایی سرعت بگیرد افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی تا دو هفته پاسخ استعلام طرح‌های سرمایه‌گذاری را ندهند، پاسخ استعلام مثبت تلقی می‌شود.


بیشتر بخوانید


نصیری با بیان اینکه در اختصاص اراضی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری و طرح‌های توسعه‌ای باید ضوابط محیط‌زیستی در نظر گرفته شود، اضافه کرد: اداره‌کل منابع‌طبیعی همکاری لازم را برای واگذاری اراضی ملی برای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری داشته باشد.

او ادامه داد: برای احداث شهرک خصوصی پترو اکو پارک در خانمیرزا حدود ۲۰۰ هکتار از سوی فرمانداری این شهرستان در نظر گرفته شده بود، که بر اساس ارزیابی زیست‌محیطی با واگذاری ۱۲۰ هکتار در مرحله اول موافقت شده است و ۸۰ هکتار باقی‌مانده به صورت مجزا مورد استعلام زیست‌محیطی قرار می‌گیرد.

نصیری گفت: روز چهارشنبه هفته جاری بازدیدی توسط نمایندگان منابع‌طبیعی، سازمان صمت، محیط‌زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی، سرمایه‌گذار طرح و فرماندار از محل احداث شهرک خصوصی پترو اکو پارک در خانمیرزا انجام و محدودیت‌ها و ممنوعیت واگذاری اراضی را توسط منابع‌طبیعی بررسی کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار