معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت و همیاری مردم و خیرین جهت رفع نیازمندی‌های عرصه سلامت می‌تواند تا حد زیادی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمک کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست همفکری در ارتباط با مساعدت‌های لازم به منظور مهار بیماری کرونا اظهار داشت: مشارکت و همیاری مردم و خیرین جهت رفع نیازمندی‌های عرصه سلامت می‌تواند تا حد زیادی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمک کند.

او با بیان اینکه بحران کرونا مشکلات عدیده‌ای را برای بخش بهداشت و درمان ایجاد کرده است، افزود: نیاز است برنامه‌ریزی‌های لازم جهت همکاری منسجم دستگاه‌های اجرایی جهت کمک به بخش بهداشت و درمان استان صورت بگیرد.


بیشتر بخوانید


نصیری اضافه کرد: باوجود اعمال تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه مردم ایران، خوشبختانه شاهد خدمات ارزنده‌ای از سوی دولت، جهت کنترل بیماری کرونا در بخش بهداشت و درمان هستیم.

او ادامه داد: برخی تصور می‌کنند پیشگیری و کنترل بیماری کرونا فقط در حیطه وظایف وزارت بهداشت و درمان است، در حالیکه همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برون‌رفت از بحران ناشی از کرونا امری ضروری در شرایط فعلی تلقی می‌شود.

نصیری گفت: مشارکت و همیاری مردم و خیرین جهت رفع نیازمندی‌های عرصه سلامت می‌تواند تا حد زیادی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمک کند.

او با بیان اینکه تاکنون کمک‌های شایانی از جانب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به بخش بهداشت و درمان انجام شده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد لیست اولویت‌ها و کمبود‌های بخش بهداشت و درمان اعم از تجهیزات، نیروی انسانی و ... را ارائه دهد تا با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و کمک خیرین در جهت تامین اقلام مورد نیاز و کنترل بیماری کرونا در استان اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار