حسین عبدی گفت: در بازی مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به حداقل هدفمان که کسب یک امتیاز بود، رسیدیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در رابطه با این دیدار اظهار کرد: فولاد یکی از تیم‌های خوب کشورمان است و این دیدار برای ما سنگین بود. ما استراتژی خوبی برای این بازی در نظر گرفته بودیم.

او ادامه داد: بازی خوبی را شاهد بودیم. هر ۲ تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و می‌توانستند به گل برسند. در نیمه اول توپ و میدان در اختیار فولاد بود، اما در نیمه دوم شاهد بازی پایاپایی بودیم. آلومینیوم به حداقل خواسته اش در این دیدار رسید.

مربی آلومینیوم در رابطه با شرایط این تیم در ادامه فصل گفت: پس از صعود آلومینیوم به لیگ برتر، این باشگاه شاهد تغییر و تحولات مدیریتی بود و به همین علت چند بازی ابتدایی لیگ نتوانستیم به هماهنگی مدنظرمان برسیم.

او افزود: با اضافه شدن بازیکنان جدید شرایطمان بهتر شد و فکر می‌کنم در پایان فصل می‌توانیم رتبه تک رقمی کسب کنیم. آلومینیوم برای تمام تیم‌های لیگ برتری حریف خطرناکی خواهد بود.

عبدی در خصوص داوری این دیدار بیان کرد: من می‌خواهم از تیم داوری تشکر کنم. اگرچه تیم داوری جوان بود، اما قضاوت خوبی را شاهد بودیم. اگر اعتراضی به داوری داشتیم به این علت بود که در دقایق پایانی و زمانی که تیم ما در شرایط حمله بود، داور سوت پایان را زد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار