رییس اداره زندان شهرستان جیرفت گفت: با اجرای طرح غربالگری و پایش طی یک ماه گذشته ۱۶۴ نفر از مددجویان زندان جیرفت به آغوش خانواده بازگشتند.


محمدرضا شریفی رییس اداره زندان شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: طرح غربالگری و پایش مددجویان، از اول آبان ۹۹ آغاز شده است درپی اجرای این طرح قضات حوزه‌های مختلف در بازدید از زندان، با مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند.

او با بیان اینکه طرح غربالگری و پایش فعلا ادامه دارد افزود: قضات ضمن استماع مشکلات مددجویان، پیگیری هر چه سریعتر پرونده مددجویان را در دستور کار خود قرار دادند.

شریفی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مهم اداره زندان جیرفت آزادی مددجویان است تصریح کرد: با اجرای طرح غربالگری و پایش مددجویان و بازبینی پرونده‌ها تا جایی که امکان دارد برای آزادی مددجویان تلاش می شود.

او گفت: با تعامل خوب زندان و مراجع قضایی، جلسات متعددی در خصوص طرح غربالگری و پایش مددجویان برگزار شده است و پیگیری پرونده قضایی مددجویان و آزادی آنان در اولویت کاری قرار گرفته است.

رییس زندان جیرفت با توجه به تاکیدات قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها در خصوص اجرای طرح غربالگری و پایش مددجویان گفت: ۱۶۴ نفر از مددجویان از آغاز این طرح تاکنون آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

شریفی افزود: جلسات مختلفی با مراجع قضایی برگزار شد و پس از تکمیل کاربرگ مددجویان و ارسال به مراجع قضایی آزادی مددجویان در اولویت کاری قرار گرفت.

شریفی تصریح کرد: از این تعداد مددجویان آزاد شده، ۷۰ نفر به دستور قاضی اجرای احکام به مرخصی منتهی به آزادی اعزام شدند.

رییس زندان شهرستان جیرفت از زحمات کارکنان واحد‌های مختلف که در طرح غربالگری و پایش، تلاش شبانه روزی داشتند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار