مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت : محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان از اول آذرماه شروع شده در هفته دوم هستیم که آمار‌ها بیانگر سیر نزولی تعداد بستری‌های پی. سی. آر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام روشنی‌نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت : شهرستان سرپل‌ذهاب به لحاظ شیوع ویروس کرونا براساس تعداد بیماران مثبت بستری در وضعیت قرمز دارد.

او گفت : براساس دستورالعمل های تعریف شده ستاد ملی کرونا و ستاد استانی قرنطینه در این شهرستان از اول آذرماه شروع شده در هفته دوم هستیم که آمار‌ها بیانگر سیر نزولی تعداد بستری‌های پی. سی. آر شهرستان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب اشاره هم به طرح شهید قاسم سلیمانی طرح محله محور در راستای بیماران کرونایی و کاهش آمار مراجعه به مراکز درمانی داشت و افزود: تیم‌ها مراقبتی، نظارتی و حمایتی تشکیل شده که مسئولیت اصلی تیم‌های مراقبتی و نظارتی با شبکه بهداشت و درمان و مسئولیت تیم حمایتی با بسیج است، البته تمام ادارات کمک می‌کنند.

او افزود: در بحث نظارتی و مراقبتی ۱۸ تیم تشکیل شده بازدید‌های متعددی انجام شده و همکاری مردم هم خوب بوده است.

روشنی‌نژاد از همراهی و همکاری مردم در استقبال از اعمال محدودیت‌های کرونایی تشکر و قدردانی کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم تا حد امکان از منزل خارج نشوند در صورت خروج از حضور در مراکز پرتردد خودداری کنند، فاصله گذاری اجتماعی حداقل ۲ متر را رعایت، از ماسک حتما استفاده کنند، شست‌وشوی مرتب دست‌ها، دور می‌خانوادگی تا حد امکان کاهش و کنترل شده باشد و از برگزاری مراسمات عزا و عروسی جدا خودداری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.