بسیج مجتمع غنی‌سازی نطنز در بیانیه ای مقاومت توام با مجاهدت را راهکار پیشرفت ایران اسلامی دانست و مجازات عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده را خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در این بیانیه آمده است: بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، دکتر محسن فخری‌زاده را تبریک و فقدان این سرباز ولایت را تسلیت عرض می‌نماید. بزرگ‌مردی که جایگاه والای او در صنعت هسته‌ای کشور غیرقابل انکار و شاگردان و رهروان راه سرخش بسیار است.

خون شهید عزیزمان که پس از دوران مذاکره با سران استکبار و پایبندی به توافق موسوم به برجام به ناحق ریخته شد، یادآور آن است که مسیر پیشرفت ایران اسلامی از ایستادگی و مقاومت توأم با مجاهدت می‌گذرد و در این میانه، تزویر پنهان معاویه صفتان و شرارت عیان یزیدیان زمان یکی است و دل بستن دوباره به دستکش مخملین بر دست چدنی شیطان بزرگ، خطایی بزرگ و نابخشودنی خواهد بود.

اینک ضمن مطالبه مجازات سخت عاملان و آمران این جنایت شوم و برخورد جدی با مسبّبان آن، متذکر می‌شویم اتخاذ تدابیر عملیاتی جهت تسریع در توسعه صنعت هسته‌ای و تداوم مستحکم راه آن شهید عزیز در این صنعت راهبردی از هر زمانی ضروری‌تر شده است.

بار دیگر ما بسیجیان و سربازان ولایت در سنگر مقدس غنی‌سازی ایران اسلامی، با امام خامنه‌ای عزیز تجدید عهد می‌کنیم که تا آخرین نفس از هرگونه تلاش و مجاهدت در طی طریق شهدای عزیزمان که مسیر تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است دریغ نورزیده و در این راه روشن تا پای جان ایستادگی نماییم.

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار