۳۳ تیم در طرح ناظران سلامت چهارمحال و بختیاری تا پایان سال فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح ناظران سلامت در استان خبر داد و گفت: مجموعا ۱۰۰ نفر از جوانان هلال احمر در ۳۳ تیم که هر تیم متشکل از سه نفر است، در این طرح مشارکت دارند.

او افزود: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بسیج و هلال احمر استان صورت گرفته است که اعضای آن پس از اینکه دوره‌های آموزشی را گذراندند، شروع به کار کردند.


بیشتر بخوانید


کیانی با اشاره به وظیفه اصلی این تیم‌ها اضافه کرد: بازدید، نظارت، آموزش و ارائه گزارش از بانک‌ها، فروشگاه ها، ادارات، میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کل فروشگاه‌های سطح شهر از جمله وظیفه اصلی ناظران سلامت است.

او با اشاره به اینکه بیشترین فعالیت آموزش است ادامه داد: این طرح از یکم همین ماه شروع و تا ۲۹ اسفند ماه امسال ادامه دارد.

کیانی گفت: آموزش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای شهروندان، توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد آسیب پذیر از کرونا از برنامه‌های دیگر این طرح است.

او افزود: هدف از طرح ناظران سلامت، حمایت از کادر پزشکی و پرستاران در ارائه آموزش به مردم جهت کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار