طرح ملی ناظران سلامت با محوریت حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها برای مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی ناظران سلامت با محوریت حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تاکید بر رعایت احترام و کرامت آن‌ها برای کنترل بیماری کرونا در استان آغاز می‌شود و تا زمانی که نیاز باشد فعال خواهد بود.

او افزود: در این طرح حدود ۴۰ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان شرکت کردند که پس از اتمام دوره‌های آموزشی، با اصول دعوت مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح استان فعال می‌شوند.


بیشتر بخوانید


کیانی اضافه کرد: این طرح به صورت نظارت و سرکشی از کسبه، بازاریان، فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار، نانوایی ها، مساجد، محله ها، مدارس و دانشگاه‌ها و... صورت می‌گیرد.

او اظهار داشت: آموزش رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برای شهروندان، توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری و حمایت‌های بهداشتی درمانی از افراد آسیب پذیر از کرونا از برنامه‌های دیگر این طرح است.

کیانی ادامه داد: مدیریت و کنترل این بیماری به شیوه محله و خانواده محور، مبتنی بر هر خانه یک پایگاه سلامت از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.