ترور شهید فخری‌زاده بیانگر ترس آمریکا و اسراییل است

فرماندار دلفان گفت: آمریکا و اسراییل آنچنان از پیشرفت‌های علمی ایران نگران و وحشت‌زده هستند که به ترور دانشمندانی، چون شهید فخری‌زاده روی می‌آورند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حشمت بهمنی،فرماندار دلفان اظهار داشت: ترور دانشمندان بیانگر عمق ترس سران استکبار از رشد و پیشرفت علمی فرزندان ایران اسلامی است.

او افزود: پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی در اوج تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی چنان هراسی بر دل آن‌ها انداخته است که در مسیر حذف دانشمندان ایرانی گام برداشته‌اند.

فرماندار دلفان ادامه داد: سران استکبار بدانند انقلاب اسلامی فرزندان نخبه بسیاری دارد، پرچم علمی کشور هرگز به زمین نخواهد افتاد و اگر امروز یک دانشمند هسته‌ای بزرگ کشور را به شهادت رساندند این پرچم به دست سایر جوانان توانمند برافراشته می‌ماند.

بهمنی تاکید کرد: شهادت این انسان بزرگ غم سنگینی بر قلب ملت ایران نهاد، اما راه این استاد وارسته ادامه خواهد داشت چراکه رشد علمی کشور با این ترور‌های ناجوانمردانه و حذف دانشمندان متعهد متوقف نمی‌شود.

او گفت: اسراییل به دنبال گسترش خشونت و شرارت در خاورمیانه است، اما باید بداند جمهوری اسلامی ایران با این ترور‌ها از اهداف مقدس خود منحرف نمی‌شود و فرزندان آن انتقام تاریخی و دندان شکنی به این جنایات خواهند داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.