فرماندار خرم‌آباد گفت: ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان مشاغل و کسب و کار‌های متضرر از کرونا تاکنون در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،جعفر طولابی،فرماندار خرم‌آباد در حاشیه بازدید میدانی از بازار و بررسی اجرای محدودیت‌های کرونا گفت:۵۲ میلیارد تومان وام به هشت هزار واحد صنفی پرداخت شده است و کار اعطای وام به مابقی اصناف متقاضی نیز ادامه دارد.

او تصریح کرد: در مجموع ۱۰۲ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به صاحبان مشاغل و کسب و کار‌های متضرر از کرونا در خرم آباد تصویب شده است.

فرماندار خرم آباد همچنین همراهی کسبه را در اعمال محدودیت‌های جدید رضایت بخش دانست و گفت: کاهش شیوع کرونا جز با مشارکت مردم میسر نمی‌شود و طرح تعطیلی بازار نیز در این راستا به عنوان یک مصوبه ملی اجرایی شده است.

طولابی ادامه داد: بسته‌های حمایتی جدید نیز از جمله معافیت‌های مالیاتی، عوارض شهرداری، بیمه و امهال تسهیلات بانکی در دستور کار قرار گرفته است و چگونگی اعطای کمک‌های نقدی نیز به زودی اعلام می‌شود.

از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۹ آبان ابتلای قطعی ۵۳ هزار و ۷۹ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۵۵ نفر جان باخته اند.

بیش از ۵۱ هزار واحد صنفی در لرستان فعال است و سهم خرم آباد از این تعداد ۱۷ هزار واحد است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.