دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی از توزیع بسته‌های معیشتی در شهر‌های مرزی استان خبرداد.

ابراهیمی دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح سفره مهربانی در شهر‌های مرزی نهبندان، سربیشه، زیرکوه و درمیان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او افزود:این اقلام شامل برنج، نخود، روغن، قند، شکر، ماکارونی و رب و به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است که با یاری خیران تهیه و بسته بندی شده است.

ابراهیمی بیان کرد: تمامی دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی در تهیه و بسته بندی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی هنگام توزیع بسته‌ها انجام شده است.


بیشتر بخوانید


دبیرکانون‌های خدمت رضوی در استان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی طی چندین مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کرده است بیان کرد: ۲۰۰ بسته لوازم التحریر نیز به ارزش ۳۲ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

او ادامه داد: کمک به ایتام و نیازمندان، همدلی و همدردی با خانواده‌های مستمند و محروم، ترویج ارزش‌های انسان‌ دوستانه در شیوه خدمت‌رسانی و کمک به ایتام و بهره‌مندی از توان توانمندان در حمایت از نیازمندان واقعی جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.