در آیینی با حضور معاون استاندار آذربایجان‌غربی از "ایرج شجاعی " فرماندار مهاباد تجلیل و "خدرلو" به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، آيين تكريم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در فرمانداری اين شهر برگزار شد و در اين مراسم ضمن تقدير از "ایرج شجاعی" فرماندار پیشین، "خدرلو" به عنوان فرماندار جديد مهاباد در اين دفتر معرفی شد.

در این مراسم امام جمعه مهاباد با اشاره به شهادت شهید فخری‌زاده گفت: دشمنان با به شهادت رساندن دانشمندان و سرداران ایرانی به هیچ نتیجه‌ای نخواهند رسید، چون این کار عزم ما را جزم‌تر می‌کند.

ماموستا امامی تأکید کرد: تا زمانی که فرزندان این مرز و بوم با روحیه‌ی جهادی تربیت و رشد یابند دشمنان و استکبار به اهداف شوم شان نخواهند رسید.

ماموستا امامی اضافه کرد: در شرایط کنونی که سازمان حقوق بشر و دیگر کشور‌ها چشم به روی ترور و خون ریزی در کشورمان بسته‌اند ما بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و یکدلی در درون کشور داریم.

امام جمعه مهاباد، امانتداری، عدالت‌محوری و مردمی‌بودن را سه عامل مهم موفقیت مسئولان در مسیر حل مشکلات مردم عنوان و تصریح کرد: مسئول باید شجاع باشد و خودش را تنها وامدار خداوند بداند.

مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در آیین تکریم و معارفه فرماندار مهاباد هم با اشاره به آسمانی شدن شهید هسته‌ای گفت: انقلاب اسلامی با ایثار مردم و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری با وجود تحریم‌های ظالمانه و دشمنی‌های آشکار، استقلالش را حفظ کرده و وارد دهه پنجم از این انقلاب شکوهمند شده است.

مصطفوی افزود: دشمن با ترور یک شهید نمی‌تواند روحیه جهادی این مردم انقلابی را تضعیف کند، چون این مردم از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون وفاداری خود را به خون شهدا، آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب نشان داده‌اند و با الگوگیری از شهدا، این راه را ادامه خواهند داد.

مصطفوی با اشاره به وضعیت کرونایی کشور گفت: امروز شاهد شکل دیگری از جنگ در مقابل ویروسی ناشناخته هستیم که حافظان سلامت با روحیه‌ای جهادی برای حفظ جان هموطنان، جانانه پای کار آمده‌اند و ادامه‌دهنده راه شهدای جنگ تحمیلی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی هستند.

خدرلو فرماندار جدید مهاباد هم با بیان اولویت‌های کاریش در حوزه توسعه در بخش‌های مختلف گفت: شهرستان مهاباد با وجود ظرفیت هایش می‌تواند الگویی در زمینه‌های توسعه کشور باشد.

او همچنین مبارزه با فساد، بهره مندی از ظرفیت جوانان و بانوان در مدیریت شهر، توسعه اشتغال جوانان، حل مشکلات شهری از نظر بافت زیر ساختی، استفاده از ظرفیت نخبگان را از جمله مهمترین برنامه‌های خود عنوان کرد. 

خدرلو افزود: حل مشکلات و برنامه‌ریزی در مسیر پیشرفت و توسعه شهر با همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولان نتیجه‌بخش خواهد بود.

او اضافه کرد: مردم مهمترین عنصر حفظ انقلاب اسلامی هستند و بهره‌مندی از نظر و پیشنهادهای آنان در تمام حوزه‌ها تأثیرگذار و کلیدی است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.