مدیر کل انتقال خون استان یزد از راه‌اندازی پویش به توان پلاسما با همکاری دستگاه‌ها، نهاد‌ها و هیئت علمدار حسین دارالعباده یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نقی تقوائی مدیر کل انتقال خون استان یزد در نشست با مسئولان هیئت علمدار حسین (ع) یزد با اشاره به حیاتی بودن سازمان انتقال خون و ارائه محصولات نوین، بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و اهمیت اهدای پلاسما بهبود یافتگان کووید ۱۹ تاکید کرد.

او افزود: از زمان شیوع ویرویس کرونا شاهد این بودیم که از سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌های خصوص و اقشار مختلف جامعه در بحث اطلاع‌رسانی اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کووید ۱۹ ابراز همکاری کردند و تاکنون نیز استقبال بهبود یافتگان کووید ۱۹ برای اهدای پلاسما در استان بسیار خوب بوده، ولی با توجه به حجم بالای درخواست بیمارستان‌ها برای اهدای پلاسما همچنان از بهبودیافتگان که یک ماه از بهبودی‌شان گذشته و در محدوده سنی ۱۸ سال به بالا هستند، درخواست داریم به شکرانه بازیابی سلامتی خود با مراجعه به مرکز انتقال خون یزد و اهدای پلاسما، در نجات جان بیماران دیگر سهیم باشند.

تقوائی،ضمن اشاره به آغاز پویش به توان پلاسما در یزد، برگزاری چنین پویش‌های خودجوش مردمی را مایه مباهات خواند و گفت: برگزاری چنین پویش‌هایی برای نجات جان بیماران نقش بسزایی دارد و امیدواریم با اطلاع رسانی و آگاهی دادن صحیح به مردم برای کمک به همنوع قدم برداریم.

تقوائی گفت: این پویش از امروز نهم آذرماه آغاز شده و در تلاشیم با تمام توان از ظرفیت‌های موجود در جامعه  برای کمک به بهبود بیماران کرونایی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.