مقتدی الصدر: دولت مرکزی موظف است با مخلان آرامش شهر الناصریه برخورد کند

رئیس جریان الصدر عراق با صدور بیانیه‌ای از معترضین خواست تا آرامش و امنیت را به شهر الناصریه بازگردانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقتدی الصدر، رئیس جریان الصدر عراق در واکنش به تظاهرات ضد دولتی در برخی از شهر‌های جنوبی عراق و شرایط ایجاد شده در شهر الناصریه، مرکز استان ذی‌قار، با صدور بیانیه‌ای در صفحه توئیتری خود خواستار بازگشت امنیت و ثبات به این شهر شد.

وی با تاکید بر این امر که آرامش و امنیت در شهر الناصریه باید برقرار شود، گفت: اهالی این شهر نباید با یکدیگر درگیر شوند و در صورتی که از بین هر طرف کسی باشد که بخواهد امنیت شهر را بر هم زند و به دولت احترام نگذارد، دولت مرکزی وظیفه دارد تا با وی برخورد جدی کند.

مقتدی الصدر با بیان اینکه برخی مقامات محلی در این استان درمانده و ناتوان بوده یا ترسیده‌اند به افراد حاضر در این تظاهرات توصیه کرد، تا با آرامش به منازل خود بازگردند.

رئیس جریان الصدر عراق تاکید کرد: آن‌ها نیازمند این امر هستند که برای فرآیند دموکراسی آینده صفوف خود را ساماندهی کنند که در صورت محقق نشدن این امر، حقوقشان ضایع می‌شود.

برخی منابع خبری، مدعی شدند ۷ نفر در جریان درگیری در تظاهرات ضد دولتی عراق در شبانه‌روز گذشته در الناصریه مرکز استان ذی‌قار در جنوب این کشور کشته شده‌اند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

برچسب ها: مقتدی الصدر ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار