در راستای اجرای طرح ملی حامی و جذب مشارکت‌های مردمی، ۳۲۰ عدد گوشی هوشمند و تبلت تهیه و به دانش آموزان کم برخوردار شهرستان بن اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت اله نادری رئیس اداره آموزش و پرورش بن گفت: در راستای اجرای طرح ملی حامی و جذب مشا رکت‌های مردمی، ۳۲۰ عدد گوشی هوشمند و تبلت تهیه و به دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان اهدا شد.

او افزود: باید کمک‌های خیّری و مشارکت‌های مردمی را با توجه به آموزش مجازی و نیاز امروز خانواده‌های نیازمند به سمت تهیه گوشی هوشمند و تبلت برای دانش آموزان کم برخوردارهدایت کرد.


بیشتر بخوانید


نادری اضافه کرد: از جمله اهداف طرح حامی ایجاد حس همدلی و تقویت فرهنگ مشارکت، ایجاد ارتباط و تقویت نوع دوستی و فراهم کردن فرصت آموزشی برای دانش آموزان فاقد گوشی و تبلت است.

او ادامه داد: از دیگر اهداف اجرای طرح حامی، فراهم کردن فرصت‌های متنوع تربیتی و آموزشی برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان به ویژه در مناطق و مدارس کم برخوردار و نیازمند توجه و در نتیجه شکوفایی و پرورش استعداد‌های آنان به منظور سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی کارآمد به منظور توسعه جامعه است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار