فرماندار کنگاور با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده که نشان از کینه‌توزی دیرینه دشمنان با جمهوری اسلامی دارد، گفت: رشد و توسعه علوم پیشرفته با ترور دانشمندان کشورمان متوقف نخواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد الماسی فرماندار کنگاور ضمن محکوم کردن ترور کور، شهادت مدیر و دانشمند متعهد و متخصص را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت و افزود : شهید محسن فخری زاده یکی از دانشمندان برجسته و توانمند و یار صدیق انقلاب بود.

او گفت : ترور این دانشمند بزرگ یکی از رفتار‌های اهریمن گونه دشمن در مقابله با رشد علم و دانش است، که به طور قطع آن‌ها را به هدف‌های شوم و تاریک خود نخواهد رساند.

فرماندار کنگاور گفت: ترور شهید فخری زاده یک حقیقت را برای همگان آشکار کرد که کشورمان در راه دستیابی به قله‌های پرعظمت پیشرفت و تعالی عزمی جدی دارد.

الماسی ادامه داد: شهادت دیگر دانشمندان باعث نشد که حرکت بالنده کاروان علم و دانش ایران متوقف شود و خون این دانشمند توانمند نیز بیش از گذشته بوستان علم و معرفت را بارور خواهد ساخت.

فرماندار کنگاور افزود: به طور قطع دست انتقام الهی زودتر از آنچه که دشمن فکرش را بکند، مسببان خبیث و هادیان این ترور ناجوانمردانه را به سزای عملشان خواهد رساند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.