استاندار کرمانشاه گفت : از امروز علاوه بر تعطیلی‌های اعمال شده در هفته اول اجرای محدودیت‌های کرونایی، تمام ادارات دولتی در شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد استان به جزء دستگاه‌های خدمات‌رسان تعطیل است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : هفته دوم محدودیت‌های کرونایی از امروز علاوه بر تعطیلی اعمال شده در هفته اول با تعطیلی ادارات دولتی در شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد استان آغاز شده است.

او گفت : هفته اول همکاری خوب بود و شاهد سیر نزولی مبتلایان و بستری در بیمارستان‌ها بودیم که قطعا در آینده نزدیک شاهد سیر نزولی فوتی‌ها هم خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه افزود: تعطیلی ادارات شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان نمی‌شود و باید با ظرفیت یک‌سوم در محل کار حاضر شوند، البته مدیران کل این اختیار را دارند که تا ۵۰ درصد نیرو‌های خود را فراخوان دهند.

او ادامه داد: مدیران کل، استاندار و معاونان باید در این یک هفته تعطیلی ادرات، در محل کار حضور داشته باشند، البته بانک‌ها هم جزء دستگاه‌های خدمات‌رسان محسوب می‌شوند و تعطیل نیستند.

بازوند گفت: درمان کرونا در بیمارستان‌ها نیست در تغییر سبک زندگی است ناگریز هستیم با کرونا زندگی کنیم و سبک زندگی خود را با شرایط کرونایی ادامه دهیم.

او گفت: امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها و کاهش تردد‌ها شاهد سیر نزولی مبتلایان به کرونا باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.