مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما و شرایط اضطرار خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما و شرایط اضطرار خبر داد و گفت : سوخت‌رسانی در استان در حال انجام است و مشکلی در خصوص تامین فرآورده نفت سفید و گاز مایع وجود ندارد.

او با تاکید بر اینکه، وضعیت ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه مطلوب است، گفت : وضعیت سوخت در ۱۵۷ جایگاه استان نیز مناسب و سوخت کافی در این تعداد جایگاه وجود دارد.

او در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و سخت‌گذر افزود: سوخت‌رسانی به این مناطق در حال انجام بوده و مشکلی در خصوص تامین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: بنابر پایش انجام شده، حدود ۵۶ هزار خانوار در استان کرمانشاه نیازمند استفاده از نفت سفید و گاز مایع هستند که از این تعداد حدود ۵۲ هزار نفر به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) مراجعه و مشخصات و کارت بانکی خود را ثبت کرده‌اند و مرحله اول توزیع در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

یاسمی ادامه داد: از تعداد چهار هزار خانوار باقی مانده می‌خواهیم تا هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه سدف و دریافت سهمیه خود اقدام کنند.

او گفت: در منطقه کرمانشاه ۵۶ هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرفکننده نفت سفید وجود دارد که سوخت موردنیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.