ارزش‌آفرینی با اینترنت اشیا

یک شرکت دانش‌بنیان با تولید محصولات خود تلاش برای توسعه بازار اینترنت اشیا را آغاز کرده است.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت دانش بنیان توسط جمعی از کارشناسان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و با هدف توسعه هر چه بیشتر راهکار‌های ارتباط هوشمند در کشور شکل گرفت. این شرکت با تولید محصولات مختلف خود توانست جای خود را در بازار داخلی باز کند و برای حضور در بازار‌های جهانی تلاش می‌کند.

محمد جابری مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: «ماژول»، «کیت آموزشی»، «سیستم هوشمند مدیریت مصرف»، «مودم روتر» و «سیستم هوشمند کنترل ترافیک دریا- ساحل» از جمله محصولات تولیدی این شرکت است.

این فعال فناور ادامه داد: کیت آموزشی ما برای آموزش و نمایش عملکرد فناوری IoT در نمایشگاه‌ها و آموزش تخصصی و کاربردی نیرو‌های متخصص حوزه اینترنت اشیا کاربرد دارد.

او همچنین گفت: سیستم هوشمند مدیریت مصرف شرکت هم عبارت است از یک زیرساخت سخت‌افزاری که امکان تبادل دو طرفه اطلاعات را بین دستگاه‌ها و مرکز کنترل و بااستفاده از اینترنت اشیا محقق می‌کند. ماژول BMS مبتنی بر اینترنت اشیا سیستمی است که از طریق اجزای خودکنترل قسمت‌های مختلف ساختمان و نمایش خروجی‌های مناسب را برای کاربر امکان‌پذیر کرده است.

جابری بیان کرد: سامانه هوشمند کنترل ترافیک دریا- ساحل هم سامانه‌ای است که موقعیت مکانی شناورها، مصرف سوخت شناورها، مسیر حرکت، میزان بار شناور‌ها را به کمک نرم افزار موجود در اتاق کنترل اسکله، پایش و محاسبه و ذخیره‌سازی می‌کند؛ بنابراین به صورت خودکار و دقیق عملکرد هر شناور، لحظه به لحظه رصد می‌شود و امکان دخل و تصرف در سوخت به حداقل کاهش می‌یابد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار