فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام گفت: با هدف کمک مومنانه تعداد۱۶۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به زوج‌های جوان و ۳ هزار و ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،، سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام گفت: محرومیت‌زدایی مهم‌ترین رکن سپاه و بسیج همراه با پیشبرد امنیت پایدار و حفظ ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

او افزود:راه‌اندازی و حمایت بیش از ۴۰ صندوق قرض‌الحسنه مردم یار روستایی و شهری، فعالیت ۲۲۰ گروه جهادی به ظرفیت ۱۵ هزار نفر و نیز تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده رایگان به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بخشی از مجموعه فعالیت‌های این نهاد مقدس در هفته بسیج در شهرستان‌های مرزی تربت‌جام و صالح‌آباد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در پیشبرد طرح شهید سلیمانی «هر مسجد یک سنگر سلامت» ادامه داد: برای قطع زنجیره این ویروس منحوس و کمک به مجموعه بهداشت و درمان این منطقه مرزی تاکنون با مراجعه خانه به خانه، بیش از ۲۵ هزار خانوار پایش و بیماریابی انجام که از این حجم بیش از هزار بیمار مشکوک به کرونا در خود اظهاری به مراکز بهداشتی معرفی و تا دو هفته مُلزم به قرنطینه خانگی شدند.

سرهنگ جوان بیان کرد: همچنین ۱۶۰ سری جهیزیه نوعروسان شامل: یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، تلویزیون، جاروبرقی، پنکه، اتوبخار، چای‌ساز، یک‌تخته فرش ۶ متری، پتوی دونفره، سرویس‌های چند تیکه چینی، قاشق چنگال و قابلمه از تولیدات داخلی به نوعروسان نیازمند اهدا شد.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.