استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

ناکام ماندن اهداف شوم دشمنان با همت دانش پژوهان

استاندار خراسان جنوبی در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده گفت: اهداف شوم دشمنان با همت دانشمندان و دانش پژوهان ناکام می‌ ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی در پی شهادت دکتر «محسن فخری زاده» دانشمند صنعت دفاعی کشور در پیامی گفت: همت دانشمندان و دانش پژوهان کشور، اهداف شوم دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

 ملانوری شامگاه جمعه در این پیام نوشت: دست جنایتکار تروریست‌ ها، بار دیگر ضایعه‌ ای اسف‌بار آفرید تا به پشتوانه‌ های علمی کشور، خسارتی جبران‌ناپذیر وارد کند و مانع پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌ های مختلف علمی شود، غافل از اینکه همت دانشمندان و دانش پژوهان کشور، این اهداف شوم را ناکام خواهد گذاشت و خون پاک شهیدان عزیز میهن، درخت تناور انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


او افزود: اینجانب شهادت دانشمند، دکتر محسن فخری زاده را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه هم استانی‌ های عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌ کنم و از درگاه ایزد منان، علو درجات را برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل را برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت دارم.

بعد از ظهر (جمعه) ۹۹/۹/۷، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند و او را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.