در چارچوب هفته نهم بوندسلیگا امروز ۶ مسابقه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم لیگ فوتبال آلمان (بوندسلیگا) شب گذشته با برگزاری یک مسابقه آغاز شد. این رقابت‌ها امروز (شنبه) نیز با برگزاری ۶ مسابقه دیگر پیگیری خواهد شد.

اشتوتگارت - بایرن مونیخ (شنبه ساعت ۱۸:۰۰)

اشتوتگارت با اینکه به طور قطع بازی سختی مقابل بایرن مونیخ خواهد داشت اما می‌تواند از بازی هفته گذشته وردربرمن درس بگیرد. وردربرمن هفته گذشته در ورزشگاه آلیانس آرنا با نتیجه یک - یک بایرن مونیخ را متوقف کرد.

برخلاف بایرن مونیخ، اشتوتگارت در بازی قبل خود نتیجه قابل قبولی گرفت و تیم خوب هوفنهایم را با نتیجه ۳ - ۳ متوقف کرد. در جدول بوندسلیگا اشتوتگارت با ۱۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و بایرن مونیخ با ۱۹ امتیاز، صدرنشین است. گونزالس ستاره اشتوتگارت به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در این مسابقه غایب است. مهاجم آرژانتینی که به تازگی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرده  مقابل شالکه، آینتراخت فرانکفورت و هوفنهایم گلزنی کرده بود.

بایرن مونیخ که چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بود، فرصت کوتاهی داشته تا خود را آماده این بازی کند. با اینکه لواندوفسکی در بازی مقابل وردربرمن عملکرد قابل قبولی نداشت اما این بازیکن ۳۲ ساله با ۱۱ گل زده در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار دارد. پاوارد در بازی با سالزبورگ مصدوم شد اما فلیک اعتقاد دارد که این مدافع فرانسوی به بازی با اشتوتگارت خواهد رسید.

آلفونسو دیویس ستاره کانادایی بایرن مونیخ تمرینات فردی خود را آغاز کرده اما به نظر نمی‌رسد تا قبل از پایان سال میلادی در ترکیب بایرن مونیخ قرار گیرد. این بازی در استادیوم مرسدس بنز آرنا برگزار می‌شود.

آمار و ارقام

سیلاس وامانگیتوکا بازیکن اشتوتگارت با ۲۲ مایل بر ساعت، سریعترین سرعت بوندسلیگا در این فصل را به ثبت رسانده است.

واتارو اندو هافبک اشتوتگارت ۱۳۳ بار در دوئل‌های تن به تن پیروز شده که بیش از هر بازیکن دیگری است.

اشتوتگارت در ۷ بازی اخیر خود بدون شکست بوده به طوری که ۲ پیروزی و ۵ تساوی حاصل کار این تیم بوده است.

بایرن مونیخ به طور متوسط هر ۱۱۰ دقیقه یک گل خورده که این آمار بدون هرناندز هر ۳۵ دقیقه است. این بازیکن فرانسوی طی ۲۵ بازی با لباس بایرن مونیخ هرگز شکست نخورده است.

ترکیب احتمالی اشتوتگارت: کوبل، استنزل، آنتون، کمپف، سیلاس، اندو، منگالا، سوزا، دیداوی، کاسترو و کلاژزیچ

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: نویر، پاوارد، بواتنگ، آلابا، هرناندز، تولیسو، گورتزکا، گنابری، مولر، کومان و لواندوفسکی 

برنامه سایر مسابقات هفته نهم بوندسلیگا:

  • لایپزیگ - آرمینیا بیله فلد (شنبه ساعت ۱۸:۰۰)
  • یونیون برلین - فرانکفورت (شنبه ساعت ۱۸:۰۰)
  • دورتموند - کلن (شنبه ساعت ۱۸:۰۰)
  • آگسبورگ - فرایبورگ (شنبه ساعت ۱۸:۰۰)
  • گلادباخ - شالکه (۲۱:۰۰)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار