فرماندار لنده گفت: با صنوف متخلف در شهرستان لنده برخورد قانونی و قاطع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، خدادوست موسوی فرماندار لنده در بازدید میدانی از بازار این شهرستان گفت: با فراگیر شدن وضعیت کرونا در سطح کشور تدابیری از سوی ستاد ملی کرونا در سطح ملی برابر شرایط مختلف مناطق براساس وضعیت‌های مختلف بیماری کرونا در شهر‌های مختلف وضع شده است.

موسوی افزود: افزایش میزان مرگ و میر در کشور باعث شده است تا نهاد‌های مختلف با اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یک قرارگاه عملیاتی تمام تدابیر لازم را برای کاهش آمار بیماری کرونا به کار ببندند.

او بیان کرد: در وضعیت کنونی شهرستان به لحاظ بیماری نمی‌تواند چندان پایدار باشد لذا باید تدابیر لازم برای وضعیت قرمز و اعمال محدودیت‌ها باید رعایت شود.
 
موسوی با بیان اینکه با صنوف متخلف در شهرستان لنده برخورد قانونی و قاطع می‌شود، افزود: باید همه اماکن به خصوص متصدیان صنوف مختلف نسبت به اجرای کامل طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیریت هوشمند همکاری لازم را داشته باشند و همه نیز ملزم به اجرای تصمیمات این ستاد هستند.

نعمتی سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنده در این بازدید گفت: بهداشت و محیط شهرستان در طول شبانه روز از صنوف در سطح شهر بازدید می‌کند و تعدادی از صنوف متخلف را که دستورات بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

نعمتی افزود: شهرستان لنده در وضعیت زرد قرار دارد، ولی شکننده است و در صورت رعایت نکردن دستورات بهداشتی چه در بازار و چه در مراسم عروسی و عزا وضعیت کنونی به قرمز تبدیل می‌شود.
 
او بیان کرد: برای سلامتی مردم به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستیم و انتظار داریم که خود مردم هم کمک کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.