رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش همه جانبه آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: انفجار گاز شهری در منزل مسکونی راس ساعت ۴ و ۲ دقیقه در منطقه سیصد دستگاه صنایع فولاد اطلاع رسانی شد.

او علت انفجار را نشت گاز شهری از شیلنگ اجاق گاز عنوان کرد و افزود: این حادثه آسیب جانی نداشت و خسارت چندانی بر جای نداشت و ماموران آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

قنبری با اشاره به آتش سوزی انبار شلتوک برنج در ساعت ۵ و ۱۸ دقیقه در روستای گبر مسیر تصفیه قند و شکر به علت اتصال برق اظهار کرد: آتش نشانان سریعا با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند، ضمن اینکه تخریب منزل مسکونی با بیل مکانیکی و برخورد با علمک گاز در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه آتش نشانان را راهی محل حادثه در کوی مجاهد کرد و نیرو‌ها با نصب نوار خطر، ایمن سازی محل و رفع نشتی گاز از بروز حوادث احتمالی جلوگیری بعمل آوردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه در منطقه کوی ملت بین دانیال و عامری به علت نشت گاز آبگرمکن اشاره کرد و بیان داشت: آتش سوزی با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد، ضمن اینکه اتصال سیم کشی اجاق گاز صفحه‌ای منجر به حریق منزل مسکونی در کوی ملت خیابان ۱۶ اقبال ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شده بود، با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او در پایان گفت: همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوس شده‌ها در اماکن مسکونی در مناطق کیانشهر، سپیدار و عامری، ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.