رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان ۱۰ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات را با تلاش همه جانبه در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۰ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه بامداد، آتش سوزی کنتور برق ساختمان مسکونی در منطقه پردیس، خیابان معلم ۶ اطلاع رسانی شد.

او به مهار زبانه‌های آتش کنتور برق ساختمان با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و افزود: آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان میهن غربی به علت اتصال سیم کشی برق، آتش نشانان را با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه کشاند و ماموران با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

قنبری به اعزام ۳ دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات برای مهار آتش سوزی انبار ضایعاتی ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه در کوی سلیم آباد، حد فاصل سه راه خرمشهر و فلکه سیاحی اشاره و تصریح کرد: ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و تجهیز خود به دستگاه تنفسی، شعله‌های آتش را مهار کردند.

او ادامه داد: خودروی تاکسی ون، ساعت ۸ و ۲۸ دقیقه حین حرکت در مسیر ملی راه جنب تصفیه خانه دچار حریق و زبانه‌های آتش بدون اتلاف وقت با تلاش آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان آتش سوزی خودرو پژو ۲۰۶ ساعت ۱۶ و ۴۳ دقیقه به علت اتصال برق موتور خودرو در منطقه بهارستان تصریح کرد: آتش نشانان سریعا با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده زبانه‌های آتش را مهار کردند و با تلاش آتش نشانان از خسارت بیشتر به خودرو جلوگیری شد، ضمن اینکه حریق کانکس نگهبانی ساعت ۲۰ و ۵۹ دقیقه در پارک شهروند که به علت اتصال برق رخ داده بود با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

قنبری در پایان به عملیات نجات ۲ شهروند از کابین آسانسور در منطقه رسالت خیابان هفت و نجات یک شهروند که به علت خرابی قفل درب در ساختمان مسکونی در منطقه پادادشهرخیابان ۱۲ غربی محبوس شده بود اشاره کرد و بیان داشت: ماموران آتش نشانی در عملیات نجات جانوران، گربه‌ای را که درون موتور خودرو درکوی جواهری گیر افتاده بود رها کردند، همچنین ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی یک حلقه مار را در اتاقک خودرو سواری در منطقه سید خلف شکار کردند و به نگرانی صاحب خودرو خاتمه داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.