مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه گفت: توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش "کمک مومنانه" در استان از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کامران هزارخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۵ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان استان، گفت: توزیع بسته ها‌ی معیشتی تا ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت.

او محتویات بسته‌های معیشتی را برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و... و ارزش هر بسته را حدود ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج بانک اطلاعاتی از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را در اختیار دارند و کمک‌های جمع آوری شده را به دست نیازمندان واقعی می‌رسانند.

هزارخانی با اشاره به تداوم این رزمایش تا پایان امسال، بیان داشت: در مراحل قبلی، بالغ بر ۱۹۶ هزار بسته مواد غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی مجموع سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه بین نیازمندان استان توزیع شده که ارزش آن تقریبا ۵۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گفته مسئول سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه، هزینه‌های مرتبط با تهیه این بسته‌های معیشتی از سوی سپاه و بخشی از آن هم از محل کمک‌های خیرین تامین شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.