مردم در یک ماه گذشته ۳۰ درصد بیشتر از نیاز خود روغن خریدار کردند.

قوانلو مدیر کل صنعت و معدن تجارت مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به مشکل ایجاد شده در تامین روغن، ۲ هزار تن روغن از ذخایر استراتژیک کشور به مازندران اختصاص داده شد.

او افزود: ۱۲۰۰ تن برای خانوار‌های مازندران و ۸۰۰ تن نیز برای فروشگاه‌های بزرگ تامین و توزیع شد.

مدیر کل صنعت و معدن تجارت مازندران ادامه داد: برای رسیدن به تعادل در عرضه و تقاضا از ۱۵ آبان تاکنون بیش از ۲۶۰۰ تن روغن برای مصارف خانگی در فروشگاه‌های بزرگ استان توزیع شد.

قوانلو گفت: علاوه بر ۲ هزار تن سهیمه روغن برای مازندران با رایزنی‌های انجام شده ۴ هزار تن روغن به عنوان سهمیه جدید برای خانوار‌ها و۶ هزار تن نیز برای مصارف صنعتی به مازندران اختصاص داده شده است که توزیع آن نیز بزودی آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه میانگین نیاز استان به روغن خوراکی روزانه ۹۰ تن است، افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۱۳۰ تن روغن در سطح استان توزیع می‌شود که بیشتر از میانگین مصرف است.

مدیر کل صنعت و معدن تجارت مازندران گفت: بر اساس آمار مردم ۳۰ درصد بیشتر از نیاز روغن خریداری کردند.

قوانلو با بیان اینکه تا هفته آینده عرضه روغن در فروشگاه‌های کوچک آغاز می‌شود، گفت: مردم نگران روغن نباشند و اگر متناسب با نیاز خود خریداری کنند تا هفته آینده مشکل کمبود روغن در استان به طور کامل حل خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
رفتم سوپری یه روغن درسه جا با سه قیمت
25یکی دیگه 17 یکی 12
خدا عاقبت ما را به خیر کنه