سرمربی تیم شهرخودرو درباره مشکلات فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شه خودرو در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال گفت: امین قاسمی نژاد در کنار تیم حضور دارد. او تمرینات خود را  آغاز کرده است. فرشاد فرجی مشکل نظام وظیفه دارد که هنوز حل نشده است. مهربان در بازی قبلی مقابل پیکان به علت نامساعد بودن شرایط جوی در زمان گرم کردن مصدوم شد، اما در کنار ما تمرین کرده است و با توجه به شرایط بازی فردا امکان دارد از او استفاده کنیم. به غیر از فرشاد فرجی سایر بازیکنان مقابل صنعت نفت حضور خواهند داشت.

ما در فوتبال بیشتر از هر چیزی مشکل سخت افزاری داریم

او در مورد اتفاقات بازی قبل مقابل پیکان که بارش باران باعث تعویق بازی شده بود گفت: ما در فوتبال کشورمان بیشتر از هر چیزی مشکل سخت افزاری داریم. ۷۰ درصد از تیم‌های لیگ برتری مشکل زمین تمرین دارند و از این موضوع رنج می‌برند. ۲ هفته‌ای است که مشکل زمین تمرین تیم شهرخودرو رفع شده است. خیلی از تیم‌های لیگ برتری حتی زمین مناسب برای برگزاری مسابقه ندارند. با بازیکنانم صحبت کرده ام تا از نظر روحی و روانی وقتی با چنین مشکلات رو به رو می‌شویم تمرکز خود را از دست ندهند. امیدوارم اتفاقات بازی مقابل پیکان دیگر تکرار نشود.

یک برنامه ۳ ساله را با باشگاه شهرخودرو دنبال می‌کنیم

رحمتی در مورد هدف تیم شهرخودرو در این فصل از رقابت‌ها گفت: از روزی که کار خود را در باشگاه شهرخودرو آغاز کردم یک برنامه ۳ ساله ارائه دادم. چندین بازیکن کلیدی فصل قبل از تیم ما جدا شدند و بازیکنان جوان با قرارداد‌های ۳ ساله جذب کردیم این نشان دهنده هدفی است که دنبال می‌کنیم.

هیچ فشاری از طرف باشگاه روی من نیست

او ادامه داد: تا هفته سوم و چهارم تیم‌ها در مرحله شناختن یکدیگر قرار دارند. تیم ما لیگ را با انگیزه‌ بالایی آغاز کرده است. نتیجه خوبی نیز کسب کردیم. تعطیلی لیگ باعث شد تیم ما نسبت به هفته اول چند تغییر داشته باشد. شرایط آب و هوایی و مشکلات دیگر دست به دست هم دادند تا هفته قبل شکست بخوریم. من اعلام می‌کنم که هیچ فشاری روی بازیکنان من نیست و هیچ فشاری هم از طرف باشگاه روی من نیست که امسال حتما در بالای جدول قرار داشته باشیم. ما یک برنامه بلند مدت داریم و به مرور به آن نزدیک خواهیم شد.

برداشت‌های متفاوتی از حرف های من می شود

رحمتی در مورد صحبت‌هایی که بعد از بازی مقابل پیکان در مورد رعایت بازی جوانمردانه بیان کرده بود گفت: هر حرفی که من می‌زنم برداشت‌های متفاوتی از آن خواهد شد. وقتی که ۲ بازیکن در زمین بازی سر به سر شوند داور سریع سوت می‌زند تا به شرایط بازیکنان رسیدگی شود. اگر داور مسابقه این صحنه را نبیند بازیکنان توپ را به بیرون می‌زنند، اما اگر بازی یک طرف دیگر زمین در جریان داشته باشد و دروازه بان حریف روی زمین بیافتد بیرون زدن توپ لزومی ندارد.

او در پاسخ به این موضوع که شاهد اتفاقات حاشیه‌ای در کنار زمین هستیم گفت: افرادی که روی نیمکت تیم شهرخودرو حضور دارند سابقه‌ فوتبالی و اخلاقی مشخصی دارند و درگیر چنین حواشی نخواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار