هاشمی گفت: از ۶۰ واحد صنفی در آبدانان بازدید به عمل آمد و بیشتر واحد‌های صنفی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند.

تیمور هاشمی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ، کمیته نظارت بر اصناف شهرستان آبدانان متشکل از نماینده فرمانداری ، رئیس اداره صمت ، رئیس اداره اماکن ، رئیس اتاق اصناف و نمایندگان شهرداری ، شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر در سطح بازار و واحد‌های صنفی به منظور تشدید در کنترل و نظارت بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور یافتند.

او اظهار کرد: در این گشت مشترک از ۶۰ واحد صنفی بازدید به عمل آمد و اکثریت واحد‌های صنفی دستورالعمل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و دستکش را رعایت کرده بودند.

هاشمی بیان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان آبدانان ، صنوف مشمول محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۳ و ۴ همچنان تعطیل هستند و هیچ گونه فعالیتی نداشته و طی گشت‌های بازرسی ، واحد‌های صنفی که دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت ننمایند از سوی این کمیته تذکرات لازم به آنها داده می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.