عبد خانی گفت: برای ایجاد آرامش در بازار و اطمینان مردم شورای تشدید کنترل و بازرسی بصورت هفتگی تشکیل جلسه می‌دهد.

عزت الله عبد خانی معاون بازرسی سازمان صمت ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای تقویت نظارت بر بازار و پیگیری از بروز تخلفات احتمالی گفت: آرامش بازار و ایجاد اطمینان برای مردم نسبت به عرضه مکفی کالا با قیمت‌های مصوب از مهمترین اولویت‌های تعیین‌شده وزارت صمت است.

او با اشاره به راه اندازی شورای هماهنگی تشدید کنترل بازار در ایلام تاکید کرد: این شورا به صورت هفتگی تشکیل جلسه می‌دهد و تیم‌های ویژه بازرسی جهت برخورد با تخلفات احتکار در حلقه‌های مختلف زنجیره ارزش از جمله واحد‌های تولیدی، توزیعی و انبار‌های نگهداری و حتی انبار‌های ثبت نشده وارد عمل می‌شود و با تخلفات به صورت جدی برخورد می‌گردد.

عبد خانی افزود : طبق تصمیمات اتخاذ شده مردم می‌توانند در صورت شناسایی مراکز نگهداری غیرمجاز با سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ تماس گرفته و موارد را به دستگاه‌های نظارتی گزارش دهند تا جریان عرضه مستمر و مکفی در استان برقرار بماند.

گفتنی است در آخرین جلسه این شورا در خصوص تعیین اولویت‌های کالایی و خدماتی بازرسی و نظارت، استفاده از ظرفیت بسیج اصناف بحث وتبادل نظرشد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.