داداش زاده درباره شرایط تیم فوتبال استقلال تهران قبل از بازی مقابل ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته سوم لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

بهزاد داداش زاده، کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ارتباط با بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز عنوان کرد: بار‌ها این را گفته ام که برای داشتن فوتبال قدرتمند، باید استقلال و پرسپولیس قدرتمندی داشته باشیم؛ اما همیشه مشکلاتی برای این ۲ تیم ایجاد می‌شود که شرایط آن ها را نامساعد می‌کند.

پیروزی با حاشیه سازی ارزشی ندارد

او گفت: حاشیه‌هایی که در اهواز پیش آمد، لطمه‌ی زیادی به تیم استقلال زد. امیدوارم کادر فنی و بازیکنان بتوانند این حاشیه‌ها را مدیریت کنند؛ اما استقلالی‌ها اگر می‌خواهند به روز‌های خوب خودشان بازگردند و به این حاشیه‌ها پایان دهند، باید در بازی با ماشین سازی با نتیجه خوبی پیروز شوند.

او درباره حاشیه‌های بازی با فولاد گفت: در بازی با فولاد خوزستان، با چه اجازه‌ای شخصی می‌آید کنار زمین و از محمود فکری و نیمکت استقلال فیلمبرداری می‌کند؛ چرا کسی از نیمکت تیم فولاد خوزستان را که بعد از هر خطا، برای استقلال جنجال به راه می‌انداختند و اعتراض می‌کردند، فیلمبرداری نکرده است.

او گفت: زمانی که در استقلال بازی می‌کردم، محمود فکری کاپیتان من بود. او بازیکن با اخلاق و کاپیتان خوبی بود. من کار فکری را تائید نمی‌کنم؛ اما فکر نمی‌کنم این حاشیه‌هایی که بعد از بازی برای او ایجاد کردند، درست بوده باشد. باید این نکته را در نظر بگیریم که پیروزی با درست کردن حاشیه برای تیم حریف، اصلا ارزش و لذتی ندارد.

کادر فنی استقلال اسیر حاشیه‌ها و جو بازی شده بود

داداش زاده درباره مشکلات و حاشیه‌هایی که در نیمکت استقلال تهران در بازی گذشته وجود داشت، عنوان کرد: کادر فنی تیم استقلال همگی بازیکنان بزرگی بوده‌اند؛ اما در حاشیه‌هایی که برای نیمکت استقلال ایجاد شد، آن‌ها هم مقصر بودند. این دوستان باید از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری می‌کردند.

او ادامه داد: برای من هم جای سوال دارد که چرا محمود فکری، تعویض‌های خودش را برای دقایق پایانی گذاشته بود، و چرا در دقایق آخر تیم استقلال ۱۰ نفره بازی کرد؛ یعنی یک نفر از کادر فنی نمی‌توانست به مربی اطلاع دهد؟ احساس می‌کنم تمام کادرفنی و سرپرست تیم، اسیر حاشیه‌ها و جو بازی شده بودند.

داداش زاده: باید به محمود فکری فرصت داده شود

او درباره استفاده نکردن از دیاباته و حاشیه آخربازی بین او و محمود فکری گفت: دیاباته بازیکن دلسوزی است، اما او دیر به تمرین تیم اضافه شده است و باید به تصمیم کادر فنی برای نیمکت نشینی او احترام بگذاریم؛ اما چیزی که مشخص بود این است که تعویض‌های استقلال خیلی دیر انجام شد و باید کادر فنی پاسخ دهد که چه برنامه‌ای برای تعویض‌های خود در بازی داشته است.

داداش زاده درباره ترکیب اصلی استقلال در بازی مقابل ماشین سازی عنوان کرد: ترکیب استقلال در این بازی باید نسبت به بازی قبل تغییر داشته باشد. در بازی مقابل فولاد، نیمه اول استقلالی‌ها بسیار بد بازی کردند؛ فاصله خط هافبک و فوروارد‌های استقلال بسیار زیاد بود. استقلالی‌ها در آن بازی یک پاسور و کسی که بتواند مهاجم‌ها را به جلو هدایت کند، نداشتند. در آن بازی مهاجمان استقلال، به ویژه ارسلان مطهری به علت دوندگی بسیار زیاد در اواخر بازی بسیار خسته شده بودند و به نظرم کادر فنی باید فکری به حال مشکلاتی که تیم در بازی قبل داشت بکند.

باید به فکری برای پیاده کردن ایده هایش فرصت دهند

بهزاد داداش زاده در ارتباط با کاریزمای محمود فکری برای سرمربیگری در تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: دوره این صحبت‌ها گذشته است که مربی باید با کاریزمای خود تیم را هدایت کند. باشگاه تصمیم گرفته است که چنین شخصی سرمربی تیم باشد و بازیکن باید تابع مربی و باشگاه باشد.

او ادامه داد: فکری در لیگ یک موفق بوده است، در لیگ برتر هم با تیم فوتبال نساجی نتایج خوبی گرفته بود. به نظرم باید به محمود فکری فرصت داد، همان طور که به دیگر مربی‌ها فرصت داده شده است.

داداش زاده: باید به محمود فکری فرصت داده شود

او گفت: خیلی از مربی‌هایی که الان در لیگ برتر تیمی را هدایت می‌کنند، کاریزما ندارند و فقط با رابطه به راس یک تیم رسیده‌اند. امیدوارم به فکری فرصت دهند تا بتواند ایده‌های خود را در تیم پیاده کند، فکر می‌کنم با یک یا ۲ برد در همین هفته‌ها، می‌تواند آرامش را به تیم برگرداند.

داداش زاده درباره نتیجه بازی استقلال و ماشین سازی گفت: احساس می‌کنم اگر استقلالی‌ها بتوانند در اوایل بازی به گل برسند، می‌توانند بازی را به راحتی ببرند. چرا که انسجام دفاعی استقلالی‌ها بهتر از بخش هجومی این تیم است و در صورت زدن گل در اوایل بازی، این تیم استقلال است که می‌تواند برنده بازی باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
آره هنوز فوش بیشتری مونده که این کیسه کش بگه
باید بهش فرصت بدیم
آخرین اخبار