فرماندار شیراز:

بیشتر شیرازی‌ها تابع محدودیت‌ها هستند

فرماندار شهرستان شیراز ضمن قدردانی از مردم این شهرستان، گفت: بیش از ۹۸ درصد از شیرازی‌ها در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی همکاری کرده و همراهی خوبی داشته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری گفت: هر قانون و مقرراتی که در سطح ملی تصویب و ابلاغ می‌شود با هدف ایجاد انسجام، نظم دهی و جهت دهی به مسائل در دستور اجرا قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: هدف قانونگذار، تسهیل شرایط و تامین رفاه مردم است و کسی هم به دنبال مچ گیری یا شناسایی افراد متخلف با این ذهنیت نیست و برعکس جامعه گاهی خواهان اعمال بسیاری از قوانین است.

رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونای شیراز، ادامه داد: در ماجرای شیوع بیماری کرونا، اعمال یکسری محدودیت‌ها مطالبه عامه جامعه است و دولت بر اساس این مطالبات، مقرراتی ابلاغ می‌کند.

امیری بیان کرد: در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی هم شرط بر این گذاشته شده که همه مردم خواهان این مطالبه هستند، البته منکر وجود تخلف نیستیم، برخی افراد با هر دیدگاه و انگیزه، تخلفاتی را انجام می‌دهند، اما میزان این تخلفات بسیار اندک است.

فرماندار شهرستان شیراز تصریح کرد: طی بازرسی‌های انجام شده با هدف‌ نظارت بر اجرای دقیق این طرح در شهرستان، میزان تذکرها و نهایتا تعطیلی و پلمب و برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف، کمتر از ۲ درصد بوده است.

منبع: ابیسنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار