فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد: ضروری است که بخشی از درآمد‌های موقوفات شهر جدید صدرا در همین شهر سرمایه‌گذاری شود تا موجبات رفاه شهروندان فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری در جلسه مشترکی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس که در راستای رسیدگی به مسائل اراضی و موقوفات مناطق شهری و روستایی و محلات شیراز برگزار شد بر رسیدگی به مسائل و مشکلات اراضی موقوفه شهرستان به ویژه شهر جدید صدرا و مناطق روستایی از جمله داریون تاکید و از مدیرکل اوقاف فارس نیز خواست که با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اخذ مجوز لازم جهت صرف قسمتی از درآمد موقوفات در محل جغرافیایی موقوفه را دنبال کند.

فرماندار شیراز گفت: با این اقدام، بخشی از موقوفات در محل خود وقوع املاک و اراضی موقوفه اجرای نیت شده و موجبات عمران و آبادانی منطقه را فراهم می‌سازد و مردمی که حقوق موقوفات را پرداخت می‌کنند نیز از منافع حاصله بهره‌مند خواهند شد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سید عباس موسوی گزارشی از وضعیت موقوفات استان را تشریح و مسائل و مشکلات موقوفات شهر جدید صدرا و مناطق روستایی شهرستان شیراز را نیز مطرح کرد.

فرماندار شیراز در پایان از تشکیل جلساتی در هفته‌های آتی به منظور بررسی و پیگیری بیشتر مباحث مطرح شده در این دیدار خبر داد.

شهر جدید صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار