معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره نحوه بزرگداشت روز دانشجو در این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

رضا مهدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه این دانشگاه برای ۱۶ آذر(روز دانشجو)، اظهار کرد: به علت عدم حضور دانشجویان در دانشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه حضوری به مناسبت روز ۱۶ آذر نخواهیم داشت.

او افزود: در سال‌های گذشته تمامی مراکز ۱۸۰ گانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری برای روز ۱۶ آذر برنامه ریزی می‌کردند، اما امسال اطلاعیه‌ای را به مراکز ابلاغ کرده ایم تا به شیوه مجازی روز دانشجو را پاس بداریم.

مهدی تصریح کرد: برخی از دانشکده‌های مستقر ما در استان‌های فارس، مازندران و ... به علت کمبود دانشجو به صورت متمرکز یعنی از طریق مرکز استانی دانشگاه برنامه مجازی روز ۱۶ آذر را پیش خواهند برد.

او با بیان اینکه برنامه آشنایی حضوری نودانشجویان با امکانات آموزشی دانشگاه به علت شدت گرفتن ویروس کرونا لغو شده است، تاکید کرد: قرار بر این بود تا نودانشجویان به صورت حضوری و به مدت ۲ هفته با امکانات دانشگاه و شیوه آموزشی آشنا شوند، اما به علت اوج گرفتن ویروس کرونا این برنامه لغو شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد: مطابق نظر وزارت بهداشت به دانشکده‌ها ابلاغ کرده ایم که در صورت حضور دانشجویان و یا اولیای آن‌ها برای انجام کار‌های آموزشی حتما پذیرا باشند، اما به علت ویروس کرونا نمی‌توانیم به صورت رسمی برنامه‌ای برای دانشجویان نورود در نظر بگیریم و تمامی فعالیت‌های ما در بستر مجازی ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار