فرمانده انتظامی مهاباد از کشف بیش از ۱۹ تن انواع مواد اولیه تولید سموم کشاورزی و ۱۷ هزار لیتر سموم کشاورزی تقلبی در عملیات مشترک ماموران انتظامی مهاباد و نقده، خبر داد.

سرهنگ ستاد محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و تولید و پخش کود شیمیایی تقلبی در کارگاهی واقع در روستای شیخ احمد "نقده " موضوع در دستور ماموران شهرستان‌های مهاباد و نقده قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با هدایت عملیاتی فرماندهان انتظامی دو شهرستان و پس از هماهنگی با مقام قضایی در معیت کارشناسان اداره جهاد کشاورزی و صمت اقدام به بازرسی از محل کردند.

توحیدی اضافه کرد: در بازرسی از کارگاه مذکور ۱۹ هزار و ۳۱۰ کیلوگرم انواع مواد اولیه مورد نیاز درساخت کود شیمیایی به همراه ۱۷ هزار و ۱۹۴ لیتر محصول نهایی کشف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اذعان کرد: برابر نظر کارشناسان حاضر در محل با توجه به عدم ثبت موجودی انبار در سامانه جامع انبار‌ها و همچنین عدم تایید کیفی کالای کشف شده از سوی متخصصان مربوطه تقلبی بودن سموم محرز شد.

توحیدی خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.