با وجود به روز رسانی‌ ها و تغییرات سامانه شاد همچنان اختلالات و مشکلات این سامانه دغدغه دانش آموزان، خانواده شان و معلمان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس مدتی است آموزش دانش آموزان از طریق سامانه شاد و به صورت مجازی انجام می‌ شود.

۸۵ درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در حال حاضر از سامانه شاد استفاده می‌ کنند و در روز در چندین کلاس از این طریق شرکت می‌ کنند.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از ابتدای آغاز به کار سامانه شاد برخی زیرساخت‌ ها وجود نداشت و با مشکلاتی رو به رو بوده ایم که همچنان در حال تکمیل آن هستیم.


بیشتر بخوانید


او افزود: با تکمیل سامانه هم اکنون پوشه الکترونیکی یا کار دانش آموز، فرم نظرسنجی، پخش زنده دوطرفه، حضور و غیاب و برنامه هفتگی معلم در سامانه شاد وجود دارد، اما باز هم جای کار دارد.

با وجود تغییرات انجام شده برخی از مشکلات سامانه شاد می‌ گویند و خواهان ارتقاء شبکه هستند.

دانش آموزان همچنان از قطع و وصل شدن سامانه و عدم ارسال پیام هایشان گله دارند.

واقعی در خصوص مشکلات سامانه شاد بیان کرد: این اختلالات طبیعی است و با بالا رفتن ترافیک در سامانه اختلال به وجود می ‌آید و خدمات رسانی ضعیف ‌تر می ‌شود.

برای بهبود آموزش مجازی و دسترسی بهتر و مطلوب ‌تر همه به این خدمات نیازمند تقویت زیر ساخت ‌های آن هستیم.

به گفته مسئولان آموزش و پرورش علاوه بر تغییراتی که تاکنون در سامانه شاد به وجود آمده است این به روزرسانی‌ ها برای استفاده بهتر دانش آموزان و معلمان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.