فرمانده انتظامی زنجان گفت: پلیس اماکن استان زنجان با تشکیل ۲۳ تیم تلفیقی با اداره صمت، اصناف و بهداشت بر صنوف نظارت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی زنجان گفت: با توجه به همجواری  استان زنجان با ۷ استان کشور کارکنان پلیس راه و راهور و انتظامی با تمام توان و امکانات خود در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا ورود و خروج خودرو‌های غیر بومی و بومی را کنترل می‌کنند.

او با اشاره به اینکه ۳ شهر استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا هرگونه ورود خودرو با پلاک غیر بومی به داخل این شهر‌ها و خروج خودرو با پلاک بومی ممنوع بوده و اجازه تردد داده نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خودرو‌هایی که مصوبات طرح را رعایت نکنند و به شهر‌های غیر بومی وارد شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند، گفت: کلیه محور‌های مواصلاتی استان زنجان توسط ۸ پاسگاه پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلفات کنترل و رصد می‌شوند و خودرو‌هایی که با پلاک غیر بومی آن منطقه تردد کنند جریمه خواهند شد.

سردار جهانبخش با اشاره به تشکیل ۲۳ تیم تلفیقی پلیس اماکن در خصوص نظارت بر اصناف گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و با توجه به مطالبه عمومی آحاد جامعه در اجرای هر چه دقیق‌تر برنامه‌های این طرح، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی از سوی پلیس و با همکاری کارشناسان اتاق اصناف، بهداشت و صمت در استان زنجان با جدیت هر چه تمام‌تر دنبال می‌شود.

او افزود:  از زمان آغاز اجرای طرح محدودیت های کرونایی در شهر‌های با وضعیت قرمز روزانه بیش از هزار و ۱۰۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته و در همین راستا طی ۳ روز گذشته بیش از هزار و ۲۰۰ تذکر زبانی به صنوفی که دستورالعمل های  بهداشتی را رعایت نکرده اند، داده شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها در راستای صیانت و سلامت آحاد جامعه با جدیت دنبال می‌شود، از همراهی خوب شهروندان در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا قدردانی کرد و خواستار تعامل هرچه بیشتر آحاد جامعه در اجرای مصوبات این کمیته به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.

او ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی با تمام قوا پای کار ایستاده اند و نسبت به اجرای قانون و اعمال جریمه متخلفان اقدام می‌کنند و با افرادی که نسبت به حقوق سایر شهروندان بی توجه هستند برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

سردار جهانبخش افزود: افرادی هستند که در شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی سکونت دارند، ولی پلاک وسیله نقلیه آن‌ها بومی آن شهر نیست که می‌توانند بعد از جریمه شدن با مدارک سکونتی به پلیس راه و راهور مراجعه و نسبت به اصلاح جریمه خود اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.