سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: برای اجرای ۱۰ طرح آبخیزداری در استان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،میرحامد اختری، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان  در دیدار با فرماندار املش گفت: برای اجرای ۱۰ طرح آبخیزداری در شهرستان‌های این استان ۱۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و برای اجرای ۵ طرح در بخش حفاظت، حمایت، آموزش و ترویج و اجرای طرح کاداستر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته که است که ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته است.

او افزود: علاوه بر این ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار هم از محل منابع استانی برای اجرای ۸ طرح در زمینه آبخیزداری و حفاظت و احیاء و آموزش و ترویج به این اداره در استان اختصاص یافته است.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در خصوص اجرای طرح کاداستر ، گفت: با اجرای این طرح تا شهریور آینده تمام سند‌های عرصه‌های ملی تک برگی می‌شوند.

در ابتدای این دیدار محمد رنجبر فرماندار شهرستان املش گفت: طرح آبخیزداری در رودخانه کیارود با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرای این شهرستان است.

 

انتهای  پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.