فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از اجرای طرح شهید سلیمانی در زمینه مقابله با کرونا و کمک به کادر درمان در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ خیران پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نیروی مقاومت بسیج با هدف خدمات خود به شهروندان و به جهت صیانت از سلامت شهروندان همگام با مدافعان سلامت و کادر بهداشت درمان طرح سردار شهید سلیمانی را اجرا خواهند کرد.

او افزود: در این طرح نیرو‌های کارآزموده بسیجی در قالب تیم‌های سلامت در کنار پرسنل مراکز بهداشت شهری و روستایی بوده و ایفای نقش خواهند کرد.

سرهنگ خیران پور بیان داشت: در این طرح، دانشکده علوم پزشکی لیست و آدرس بیماران هر محدوده را در اختیار مرکز بهداشت هر منطقه قرار داده و بر اساس آن نیرو‌های بسیجی خدمات رسانی به این بیماران را جهت کنترل شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس انجام خواهند داد.

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان تصریح کرد: از دیگر اقدامات بسیجیان در طرح شهید سلیمانی، همکاری با مرکز ۱۶ ساعته جهت غربالگری بیماران و همچنین همیاری با نیرو‌های پلیس در کنترل عبور و مرور در مبادی ورودی شهرستان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در پایان ضمن قدردانی از مردم به منظور رعایت اصول بهداشتی از شهروندان خواست در رعایت محدودیت‌های کرونایی جدید و همچنین طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همراه و همیار بسیجیان عزیز باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.