مهم‌ترین اخبار حوادث ۳ آذر ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث دوشنبه ۳ آذر ۹۹ را این بسته خبری بخوانید.

تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: بنا‌های غیرمجاز که در مسیر آبراه‌های فصلی ساخته شده بودند، تخریب شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: با توجه به ساخت بنا‌های غیرمجاز در مسیر آبراه‌های فصلی و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، تخریب بنا‌های مذکور با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری و همراهی اداره امور آب در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در همین زمینه و در اجرای دستور مقام قضائی و با حضور ماموران انتظامی و نماینده سازمان آب، ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مسیر و حاشیه آبراه‌های فصلی در منظقه آبرسانی در حومه شهر برازجان تخریب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به مردم توصیه کرد از خرید و ساخت بنا در اراضی که دارای مشکلات قانونی هستند، خودداری کنند و قبل از هر گونه اقدامی، مجوز‌های قانونی را دریافت کنند.

توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان، از توقیف یک دستگاه خودروی پراید و کشف کالای قاچاق، به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رهام رضایی ادامه داد: ماموران انتظامی هنگام نظارت بر خودرو‌های عبوری در جاده روستایی غانم، به یک دستگاه خودروی سواری پراید، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و در بازرسی از آن، ۱۲ حلقه لاستیک خودرو سواری قاچاق کشف شد.

او با دستگیری یک متهم، عنوان کرد: بنا به اعلام کارشناسان مربوط ارزش کالا‌های کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با توقیف یک دستگاه خودروی سواری، ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس، یک توزیع کننده موادمخدر که از یکی از استان‌های همجوار یک محموله موادمخدر تهیه کرده و در حال انتقال آن به استان خوزستان بود، شناسایی شد.

او عنوان کرد: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر و ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی، با رصد دقیق جاده‌های منتهی به استان خوزستان در جاده خاکی اطراف ایست و بازرسی خودروی حامل مواد مخدر شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف شد، بیان کرد: در همین زمینه یک نفر متهم دستگیر شد.

توقیف لیفتراک قاچاق در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف لیفتراک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهیدصلاحی هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری از یک دستگاه کامیون ایسوزو یک دستگاه لیفتراک و نیز تعدادی از قطعات مربوط شامل یک دستگاه انجین لیفتراک، گیربکس سیلندر و دوشاخک بدون مدارک قانونی کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص عنوان کرد: کارشناسان ارزش لیفتراک و لوازم یدکی کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.