اخبار حوادث ۲۷ آبان ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث سه‌شنبه ۲۷ آبان ۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

 کشف ۱۰۳ کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۰۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و هرمزگان خبر داد.

 سردار خلیل واعظی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.

او ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته مشخص شد اعضای این باند، قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در استان‌های جنوبی جا به جا کنند.

فرمانده انتظامی بوشهر عنوان کرد: با همکاری ماموران پلیس مواد مخدر استان هرمزگان در عملیاتی هماهنگ، یک دستگاه تانکر حمل سوخت در جاده شهرستان بندر خمیر متوقف شد.

واعظی با تشکر از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، بیان کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۰۳ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

 کشف ۲۴ کیلوگرم تریاک در دشتستان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: با توقیف یک دستگاه  پراید در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان،  ۲۴ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس، دو توزیع کننده مواد مخدر که از یکی از استان‌های همجوار یک محموله موادمخدر تهیه کرده و در حال انتقال آن به استان بوشهر بودند، شناسایی شدند.

او افزود: در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی محور ورودی به استان بوشهر خودروی حامل مواد شناسایی و توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه باموادمخدر استان بوشهر عنوان کرد: دو متهم در این زمینه دستگیر شدند.

کشف کالای قاچاق در جم

 یک دستگاه خودروی سواری حامل پارچه قاچاق در جم توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در جاده جم – فیروزآباد یک دستگاه خودروی سواری پژو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند که در بازرسی از آن ۶۰ طاقه پارچه خارجی بدون مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ سید علی مهدیان با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

دستگیری سارق با ۱۱ فقره سرقت در گناوه

 سارق اماکن خصوصی با  ۱۱ فقره سرقت در شهرستان گناوه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان گناوه، سارق حرفه‌ای در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی با دو نفر از همدستانش اعتراف کرد.

او گفت: تلاش برای دستگیری همدستان مهم نیز در دستور کار قرار دارد.

دستگیری ۲ سارق در شهرستان عسلویه

هفت فقره سرقت در معابر و اماکن خصوصی شهرستان عسلویه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: در پی چند فقره سرقت در این شهرستان، ماموران انتظامی موفق به دستگیری دو سارق شدند.

سرهنگ پیمان فتاحی افزود: سارقان پس از رویارویی با مستندات جرم، به دو فقره سرقت در معابر، چهار فقره سرقت اماکن خصوصی و یگ فقره سرقت سیم و کابل اقرار کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.