صیدی گفت: طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و با افزایش رعایت و نظارت دستورالعمل‌های بهداشتی، در شهرستان چرداول انجام می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اولین جلسه درون بخشی طرح مشترک وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین با هدف مدیریت و کنترل شیوع کرونا ویروس به شیوه محله و خانواده محور مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت ، با حضور معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول، کارشناسان واحد‌های تخصصی و پشتیبانی در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول برگزار شد.

عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در این جلسه گفت: این طرح با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس با افزایش رعایت و نظارت دستورالعمل‌های بهداشتی ، رهگیری و رصد ، کاهش بستری ، کاهش مرگ و میر و پوشش حمایتی از گروه‌های آسیب پذیر در سطح شهرستان چرداول انجام می‌گیرد.

طی این نشست، در زمینه اهداف و محتوای طرح، نقش سازمان‌های برون بخشی، روش کار، سازماندهی و مدیریت برنامه، زیرساخت‌های مورد نیاز، برنامه زمانبندی، پایش و نظارت بر اجرای برنامه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.